streda 20. júna 2012

Via Manno? ... Via Etchings!

Taaak som sa tešila, že si ju ušijem ... látočku som už kupovala presne na ňu, kolekcia Etchings od Mody - 3 Sisters, naplánovala som si urobiť svoju prvú brošničku a prvýkrát vyskúšať impregnáciu ... a všetko som splnila do bodky, taška je nádherná .... ale nie pre mňa. Vyšla akási malá, skôr kabelôčka ako taška. Tak musím nájsť nejakú útlejšiu, menšiu majiteľku, lebo na mne vyzerá ako od mladšej sestry :D
Jedine ma mrzí, že na ďalšiu tašku nemám túto látku. Ale čo už, niekto iný bude mať a hádam sa poteší :) Potešte sa aj vy tou romantickou nádherou ...

Bellet design pre časopis Marína
                                                                                 Marta

3 komentáre:

  1. Tajnostkárka jedna...ani si sa nepriznala že pracuješ na takej nádhere, škoda že si ju nemôžeš nechať, je nádhernááá. Ale ako Ťa poznám za chvíľku ju maš aj Ty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherná taška....veru, aj mňa by mrzelo, keby som ušila takú krásu a musela by som sa s ňou rozlúčiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nadhena taška...a latka je prenadherna!prajem pekny večer andrea

    OdpovedaťOdstrániť