štvrtok 12. júla 2012

Via Repete!

Opakovanie je matkou matkou múdrosti ...
Pri tomto opakovaní som pridala pekných pár centimetrov do šírky i do výšky a veľkosť je tentokrát dokonalá - už to veru nie je kabelôčka, ale poriadna taška. Z látočky som mala len pol metra, takže taštička je na rúčke zošívaná. Ale našťastie, takmer to nevidno.

Aj sa mi celkom páči, aj veľmi páči :) ... lenže aj tak nemá tú silu, čo mala tá prvá ... Via Etchings v odtieni aqua. Aj keď aj toto je rovnaká Etchings od Mody, 3 sisters, len v béžovom odtieni.

No ale musím ísť ďalej, aqua už má svoju majiteľku a ja sa budem pýšiť toto leto s touto béžovou kráskou :)






Belet design Via Manno

A predsa sa len odvážim ... moja nová levanduľa v žiare zapadajúceho slnka:
                                                                                 Marta

2 komentáre:

  1. Wou!!!teda latka je fakt nadherna!!!kedy sa ja dopracujem k taškam:)levandulke nech sa dari,je to moja najoblubenejšia kvetinka.prajem pekny den andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti je nádherná, podarila sa. Ja osobne som viac na béžove farby. Chválim, chválim :-)A levanduľka je super, dobre nafotená.

    OdpovedaťOdstrániť