utorok 14. augusta 2012

Čo sa pečie ...

Hotový quilt nájdete tu.

Pustila som sa do dlhodobejšej práce ... do prvého quiltu na dvojposteľ. Vybrala som látky kolekcie Etchings, od Three sisters, štúdio Moda.
Vzor je jednoduchý, ale to šitie ... očistec tela aj duše ....

Mám 226 štvorčekov a hurááááá ... na zošívanie :) Ak to prežijem, pochválim sa, ako to pôjde ďalej :)

226 štvorčekov



poskladaná 1/3 štvorčekov
                                                                                 Marta

4 komentáre:

  1. Už teraz vyzerá fantasticky...tie látky tomu dodávajú úžasný šmrnc a dobre si to aj zladila.
    Prajem Ti veľa síl a nervov, lebo to je riadný obrík, rátam že ju budeš aj quiltovať a to pri tom rozmere dá zabrať. Ale teším sa na výsledok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No to je panečku krása.... Moc hezky sleděné, krásné látky. Držím palce v dalším tvoření

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bude to nadherne, tak to ti drzim palceky, lebo ja som sa tiez pustila do sovickovej deky, a este mi ju treba vysivat, a obsit lemom a nejako sa neviem teraz do toho donutit... ja nemam velmi rada dlhotrvajuce projekty, tak mi to naozaj potom dlho trva... som zvedava na ten krasny vysledok :D vela sil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. waw tak na toto nemám dosť trpezlivosti :)

    OdpovedaťOdstrániť