pondelok 25. februára 2013

Zástena pre Zuzku + návod

Zuzanka chcela zástenu do spálne. Tmavohnedú - aby nebolo vidno fľaky, keď sa o to manžel opiera, trochu červenej - lebo má v spálni červené prúžky, a aj béžovú k tomu - aby to zas nebolo celkom tmavé ...
Hľadala som inšpiráciu na internete, ale nič ma neoslovilo - sú to väčšinou zásteny detské s aplikáciami alebo jednofarebné študentské alebo až príliš vzorované ... Tak som vymyslela vlastný vzor  - čo by som bola aj ja ochotná dať si do spálne.  Návrh som  pripravila v Zoner Callisto a Zuzka si vybrala jej najbližšiu farebnú kombináciu.

Látky: česká bavlna, väčšinou Bellus
Rozmer: 225x59cm
Výplň: vatelín 250g/m2


Prešívať voľne 250g vatelín veru nebola sranda ...



Tunely na zavesenie som našívala ručne, aby som nepokazila dojem z quiltovania:


Návrh v Zoner Callisto som počas šitia doplnila o rozmery dielikov a tak vznikol návod na Zuzkinu zástenu v pdf.  Dúfam, že niekoho poteší :)
Krásny februárový deň.

Začiatkom marca som Zuzke k zástene došila aj malé prestieranie na komodku.
Rozmer: 30x50cm


                                                                                 Marta

9 komentárov:

  1. ...vyzerá to dobre - bude foto aj po zavesení - prosím, Ala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alenka neviem ... poprosím Zuzku, ale nemôžem sľúbiť ... ja som u nich ešte nebola :)

      Odstrániť
    2. Zuzka prisľúbila, že isto odfotí, len že to bude dlhšiu chvíľu trvať - chcú maľovať spálňu a až potom namontovať :) Tak keď budem mať fotku, tu ju priložím a do aktuálneho článku dám info, aby si tu nemusela stále nakukovať :)

      Odstrániť
  2. no pááni.... úžasné dílo Marti!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wou, super ako vždy :-)a ktoraže to je ta šťastlivá Zuzka?... :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vďaka dievčence ♥♥♥
    Marienka: Zuzka je kolegynka z práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasna zastena a velmi prakticka vec!prešivanie nadherne!pa ada

    OdpovedaťOdstrániť