streda 17. apríla 2013

Kávičkový

Konečne sa mi podarilo spracovať vyšívané šáločky, ktoré som vyhrala u Jamaly na blogu. Veľmi ma to teší, lebo škoda je takú krásu držať v skrini ...  Kolegyne už híkajú nad nádhernou výšivkou :)
Janka, ešte raz veľká vďaka za radosť, ktorú si mi urobila ♥

Látky: česká oranžová bavlna a hnedé prúžky z kolekcie Café Americano od Nancy Mink pre Wilmington
Rozmer: 20x20cm





                                                                                 Marta

12 komentárov:

  1. už som chválila a neprestávam..., kde berieš ten čas? Ja som stále v o veľkom mínuse:-(((
    Máš krásny blog, chodím k Tebe často:-)
    Pekný večer!
    Marianna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mariannka vďaka ... a nepreháňaj, veď Ty vieš, že by si to zmákla medzi prvým a tretím dúškom kávy ;) a to najkrajšie už bolo urobené Jankou :)

      Odstrániť
  2. nádherné!!! všetky tvoje dielka sú také pekné, precízne! Ale tiež sa musím spýtať: Kde berieš čas? Priznám sa, že ja čakám, kedy sa rozprší, to sa potom pustím do šitia - mám v pláne si najmä šatník obnoviť. Látky mám nachystané, ale vonku je príliš pekne :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marika ďakujem a ... veď vieš, po 21:00 ako každá mama :) Možno na rozdiel od Teba, moji pubertiaci už nechcú chodiť vonku so mnou, stačí nakŕmiť a vyvenčia sa sami ... a o záhradku sa mi postarali psy, už nemám robotu :D

      Odstrániť
  3. Jdu se zahrabat. Přestanu psát blog a budu se jen chodit k tobě kochat. Krásné. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale no, Jani, kuš kuš, to nech Ťa ani nenapadne, fuj také myšlienky !!! Milujem Tvoje štvorčeky a zruby ... neopováž sa nás o to ochudobňovať :)

      Odstrániť
  4. Pekná spolupráca, podarilo sa :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta oranžová výšivkám opravdu sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je hezké, klidně bych to dala na zeď:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dievčence vďaka :) ... som rada, že sa niekomu aj oranžová páči, lebo veľa ľudí je numusí ... a ja ju milujem, keďže mám obývačku na severovýchod a oranžová ju vie rozžiariť najlepšie :) a zhodou okolností aj do práce nám kúpili oranžové kreslá, no nesťažujem sa :)

    OdpovedaťOdstrániť