streda 26. júna 2013

Peračníkový maratón

Deti na konci školského roka finišujú so známkami, my mamy s vymýšľaním a prípravou darčekov pre pani učiteľky. Ja som vybrala malé peračníčky podľa Bellet, ktoré som doplnila vreckom na zápisník - a šupom sú z toho peračníčko-organizériky :)



Naplnené a pripravené na cestu k tým najlepším paniam učiteľkám :)



Jeden peračníček je samozrejme pre moju veľkú testerku Danku :) Už sa používa 3 dni a majiteľka vyjadruje maximálnu spokojnosť :)


                                                                                 Marta

11 komentárov:

  1. Super, nádherne peračníky. Takže všetké učiteľky budú označkované :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mooooc krásné je máš, a mě se nejvíc líbí ten panáčkový

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marti, vyzerajú perfektne! A fakt super nápad pre učiteľky. Budúci rok sa s tebou možno budem radiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Parádní sestava. Taky vymýšlím, co pro paní učitelky z MŠ. Dcera končí, po prázdninách jde do první třídy. Asi to vyhraje Desire od Bellet, protože jednu už mám a druhá bude zítra raz dva. Ale ta tvoje pouzdýrka jsou moc povedená.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Parádne...krajšie som fakt nevidela.a tie látky su užasne!!!pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ďakujem krásne :) fakt sa veľmi dobre šili, asi to naozaj na nich vidno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Marti, ty si teda šikuľka, perfektne si to vymyslela, sú nádherné!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Zuzi :) trochu od nich oddýchnem a asi ešte raz skúsim, veď ja ešte nemám :) - ale s otočeným zápisníčkom ... bude to konštrukčne lepšie

      Odstrániť
  8. krásne peračníky, myslím, že urobili veľkú radosť.
    Môžem sa inšpirovať?

    OdpovedaťOdstrániť