nedeľa 24. novembra 2013

Trikrát a dosť

Touto hviezdou končím s Panier ... nateraz :) ... aby ma to úplne neprestalo baviť ;) Využijem Vaše povzbudenia a idem na tú deku ...
Za fotky sa ospravedlňujem, lepšie už nebudú - došila som ju podvečer a hneď ma hviezdička  aj opustila :(

Látky: kolekcia Panier de Fleurs od French General pre Moda Fabrics
Rozmer: priemer väčší (medzi cípmi) 68cm, priemer menší 53cm




Krásny, vraj už mrazivý, pracovný týždeň želám :)
                                                                                 Marta

8 komentárov:

  1. netuším čo to je panier, ale je to krásne...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, když myslíš,tak konec, ale je to fakt velká sváteční krása...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marti to je nádhera. Ty malé kousky to úžasně dozdobily. Teda ale koukám na to jak jsi je tam dostala?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna hviezda, ale ako ťa poznam určite neskončíš a ja som do svojích spolu objednaných doteraz ani nezastrihla. Až včera a dnes...ale to nemôžem tu dať, lebo je to na darčeky :-) Pozdravujem, maj sa krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marienka ďakujem ... a jasné, že nekončím, len na chvíľu odložím látky, zmením ich :) Ono je to potom už nuda, šiť stále z tých istývch látok, aj keď takých krásnych ... potrebujem zmenu .... ale budem mať, už som dnes slávnostne prešila prvé centimetre z deky :)
      A to s tými darčekami, to poznám ... no čo už, nedá sa inak - ale po Vianociach bude na blogoch plllno nádhery, môžeme sa tešiť :)

      Odstrániť